A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Бродівської міської ради

Тайм-менеджмент у професійній діяльності педагога

Дата: 28.11.2018 11:17
Кількість переглядів: 295

27 листопада 2018 року  у Лешнівській ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся районний семінар-практикум  «Тайм-менеджмент у професійній діяльності педагога», учасниками якого були заступники директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти та методисти райметодкабінету відділу освіти.

Розпочав захід спільною молитвою за Україну настоятель місцевого храму св. Миколая отець Володимир Дідула. У ході семінару завідувачем РМК Н.В.Антоненко було розкрито питання «Методичні засади тайм-менеджменту заступника директора ЗЗСО». Технології тайм-менеджменту як засіб управління часом  презентувала у своєму виступі заступник директора з навчально-виховної роботи Лешнівської ЗОШ І-ІІІ ст. М.М.Брацьо. Своїми педагогічними здобутками в плані використання технології тайм-менеджменту  як ресурсу підвищення ефективності педагогічної діяльності під час проведення уроків поділилися вчителі: Н.В.Мовчан (Я досліджую світ, 1 клас), Г.М.Баглай (інтегрований урок музичного мистецтва і природознавства, 2 клас), Б.М.Дзьола (природознавство, 4 клас), М.Р.Шаркевич (українська література, 6 клас), О.В.Скальська (українська література, 7 клас), Л.М.Климок (алгебра, 8 клас), В.В.Криса (алгебра, 11 клас). Під час експрес-тренінгу «Мистецтво управляти собою та своїм часом» заступники директорів з навчально-виховної роботи дізналися про принципи і правила ефективного управління часом, використання яких допоможе оптимізувати життя, роботу та громадську діяльність. Працюючи в групах, педагоги проводили аналіз помилок щодо планування часу та самоаналіз «поглиначів» часу, визначали пріоритетні завдання, створювали портрет педагога, який все встигає, та педагога, якому не вистачає часу, на взаємодію з колегами, адміністрацією, учнями. На завершення семінару учасники висловили свою подяку організаторам за інформаційну насиченість, змогу поспілкуватись один з одним у професійному середовищі, отримані практичні навички для ефективної організації педагогічної діяльності.



« повернутися

Вхід для адміністратора