A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Бродівської міської ради

Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії та географії через розв’язання системи проблемних завдань при вивченні історичного краєзнавства

Дата: 05.12.2018 11:36
Кількість переглядів: 312

04 грудня 2018 року  у Немячівському НВК засідання «Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії та географії через розв’язання системи проблемних завдань при вивченні історичного краєзнавства» відбувалося  за участі вчителів історії та географії  Підкамінського  освітнього кластеру.

Вів заняття його керівник – вчитель історії  ОЗ «Підкамінська  ЗОШ  І-ІІІст.» Борячок Роман Володимирович.

Розглядалися теоретичні питання: «Форми, методи, прийоми (засоби) навчання для розвитку критичного мислення учнів на уроках історії та географії» - методист районного методичного кабінету  Сірко Лариса Василівна. «Алгоритм розв»язання проблемних питань при вивченні навчальних предметів» - вчитель географії Наквашанської ЗОШ І-ІІІст. Демидюк Леся Ярославівна. Практична частина була представлена інтегрованим  уроком  історії та географії «Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХУІІІ- поч.. ХІХ ст..  Соціально-економічний розвиток нашого краю на основі вивчення соціально-економічної географії»  у 9 класі Нем»ячівського НВК . Провела його вчитель вищої кваліфікаційної категорії,   вчитель історії та географії Галаган Марія Василівна. Урок проведений у формі дослідження. Дослідження учні проводили під керівництвом вчителя і на уроці , і  у роботі на випередження. Продовженням уроку стала зустріч із старшим  науковим співробітником  Бродівського  історико-краєзнавчого музею Корчаком Андрієм Михайловичем, який  поділився своїми історичними  розвідками  вказаного  періоду нашого краю. Краєзнавці: Корчак Андрій Михайлович та  Зварич Теодозій  Миколайович подарували навчальному закладу книгу - дослідження із  історичного краєзнавства «Пам»ятки історії та культури Підкаменя, Нем»яча, Дудина і Поповець».

Досвідом роботи із застосування критичного мислення на уроках  ділилися педагогічні працівники: вчитель географії ОЗ «Підкамінська ЗОШ І-ІІІст.» Смаль Іван Михайлович, вчитель історії Суховільської ЗОШ І-ІІІст. Романич Михайло  Васильович.

Обговорення проходило через призму аналізу реалізації шкільної реформи першим  заступником  голови Комітету Верховної Ради з питань науки і освіти, доктором Олександром Співаковським «Не НУШ єдиною… Як нам побудувати справді сучасну українську школу» («Голос України», №219 за 20. 11. 2018 року) . В обговоренні взяли участь керівник Нем»ячівського  НВК Букало Галина Зеновіївна, вчитель історії Звиженської ЗОШ І-ІІст. Оленич Ярослав Ігорович, вчитель історії Черницького НВК Молінський Юрій Іванович,  вчитель історії Маркопільського НВК Михалюк Леся Іванівна.  Найвищу оцінку при обговоренні одержали учні 9 класу Нем»ячівського НВК, які у підготовці до заняття  використовували інтегровані змістові лінії  і показали, що вони компетентні у громадянській відповідальності та у фінансовій грамотності.



« повернутися

Вхід для адміністратора