Педагогічні ідеї В.Сухомлинського в НУШ
27 лютого 2019 року вчителі початкових класів Лешнівського освітнього кластеру зустрічалися у Пісківській ЗОШ І ст. Спостерігали, практикували та визначали як втілити педагогічні ідеї В.Сухомлинського у Новій українській школі.
Марія Іванівна Музичка розповіла колегам як у початковій школі села Піски шкільне життя тісно переплетене із життям громади, як втілюється один принципів НУШ: партнерство батьків, вчителів та учнів. Оксана Петрівна Кутняк на уроці курсу «Я досліджую світ» у 1 класі вела бесіду з дітьми про людяність і добро на основі опрацьованого твору В.Сухомлинського «Горбатенька дівчинка», в рамках тематичного тижня «Мої улюблені книжки». Вчитель вдало застосувала методику розвитку критичного мислення різнорівневих запитань «Ромашка Блума», передбачення за ілюстраціями, «крісло автора», доцільно підібрано завдання для роботи в групі. Першокласникам цікаво навчатись у класній кімнаті, тут облаштовано навчальні осередки, створена класна бібліотека, а у коридорі школи облаштовано куточок Bookcrossing «Цього тижня ми читаємо твори В.Сухомлинського».
Ідеї Нової української школи реалізуються вчителями школи не тільки у 1 класі, вони втілюються і у 2, 3 та 4 класах. У 4 класі на уроці літературного читання «Людина починається з добра» (вчитель Іванна Дмитрівна Кліпарчук) діти складали сенкан, працювали із кубиком Блума, з допомогою кругів Вена аналізували вивчені твори, і не тільки.
Практичне заняття для педагогів було не менш змістовним та діяльнісним. Як формулювати різнорівневі запитання, які прийоми необхідно використовувати, щоб навчити цьому дітей – дізнались вчителі, спільно працюючи в групах, під керівництвом методиста РМК Ірини Євгенівни Кирик.