Відділ освіти Бродівської Районної Державної Адміністрації Львівської області

Формування виховного середовища в Новій українській школі

Здатність педагога організувати навчальну роботу з вирішення творчих завдань, проявлення ініціативи, самостійності - є новим професійним орієнтиром у роботі вчителя.

Базовим принципом нової української школи стає  педагогіка партнерства: повага до особистості; доброзичливість і позитивне ставлення; довіра у відносинах, стосунках; діалог – взаємодія – взаємоповага; принципи соціального партнерства. Все це передбачає й зміну традиційної ролі педагога.

Саме з  метою ознайомлення з новими ролями педагога, новими виховними просторами, 04 лютого 2020 року відбулося виїзне засідання районного методичного об’єднання педагогів-організаторів з теми «Нова українська школа школа – простір нових можливостей: особливості організаційного та методичного супроводу виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах».

Методист РМК Мирослава Островська ознайомила педагогів з принципами «педагогіки партнерства» ,  як основою формування виховного середовища в Новій українській школі. Також методистка розповіла про нові ролі педагогів, а саме  - тьюторів, едвайсерів, коучів, фасилітаторів, менторів. І зазначила, що вони вже приходять в педагогічну практику українських навчальних закладів, адаптуючись із зарубіжних педагогічних методик.

Педагог-організатор Пониковицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Алла Шелест поділилась досвідом організації творчої  лабораторії педагога-організатора  на базі ресурної кімнати, яка функціонує у Пониковицькій ЗОШ.

Також учасники семінару мали змогу ознайомитись з виховним простором Школи вільних та небайдужих міста Львова. Екскурсію даним навчальним закладом провела одна з директорів  Школи  - Ольга Гізь.  Креативність та розвиток власного творчого потенціалу дитини, партнерство та сучасні виховні технології, розвиток емпатії  та відповідальності – основні принципи, на яких будується формування випускника цього навчального закладу.



« повернутися до списку новин