Практика впровадження інтегрованих уроків у Підгір'янській ЗОШ І ст.
06 березня 2018 року відбулося міжшкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів Ясенівського освітнього округу у Підгір’янській ЗОШ І ст., на якому було теоретично та практично опрацьовано види та способи реалізації інтегрованого навчання.
Педагоги відвідали у інтегрований урок з математики та природознавства у 2 класі. Вчитель Коваленко Т.Б. вдало втілює новації Нової української школи, вона розпочала урок з ранкової зустрічі, в рамках якої провела математичний квест, оголосила тему та завдання уроку. Учні, працюючи в групах, удосконалювали вміння обчислювати в межах 100, повторювали таблицю множення, розв’язували задачі та самостійно визначали температуру води, розглядали різні види термометрів, дізнавались про призначення цих приладів, і все це об’єднувалось однією темою «Термометр та практичне його застосування». Класні приміщення малокомплектної школи також оновлюються: облаштовано місце для ранкової зустрічі, навчальні осередки, на стінах кімнати розміщено проекти та роботи учнів.
Учні Підгір’янської ЗОШ І ст. талановиті та відкриті. Гостей вони зустріли розмаїттям пісень, інсценізацій та гуморесок, які перепліталися танцювальними композиціями.
Вдало впроваджується у школі інклюзивне навчання.
У теоретичні частині засідання завідувач та вчитель цього навчального закладу Горбаль-Щепанська І.Я об’єднала вчителів у коло дружби, детально розповіла про види інтеграції, тематичний та діяльнісний підходи, про стратегії «Щоденні 5» та «Щоденні 3»; коротко ознайомила з методичним забезпеченням інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Методист райметодкабінету Кирик І.Є. надала вчителям рекомендації щодо впровадження нового Державного стандарту, програм для 1 та 2 класів Нової української школи.