Формування історичного світогляду шляхом розвитку критичного мислення
26 лютого 2019 року заняття «Формування системи історичних знань через розвиток критичного мислення» вчителів історії Бродівського освітнього кластеру відбулося у Комарівській ЗОШ І-ІІст.
У розкритті теми взяли участь: «Формування історичного світогляду шляхом розвитку критичного мислення» - методист районного методичного кабінету відділу освіти Бродівської РДА Сірко Лариса Василівна , «Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії через розв»язання ситеми проблемних завдань» - вчитель історії Лешнівської ЗОШ І-ІІІст. Бліщ Галина Вікторівна. З позицій педагогічної філософії креативної освіти побудувала свій виступ вчитель історії Білявецького НВК Сацьків Алла Євгенівна. У виступах прозвучало, що історичний розвиток і місце держави у світовій спільноті знаходяться у прямій залежності від здатності народу творити свою історію. Саме пам»ятним датам: 100-річчю української революції та 100-річчю з дня народження нашого земляка, уродженця с. Шнирів, заступника Головного Командира та ідеолога УПА Петра Федуна-«Полтави» були приурочені урок історії України у 8 класі «Культура України наприкінці 50-х років ХVІІ – на початку ХVІІІ ст.. Церковне життя. Освіта. Архітектура. Образотворче мистецтво» та виховний захід «Любимо тебе, Україно!» Провела їх вчитель історії Комарівської ЗОШ І-ІІст. Грицишин Олександра Семенівна. Обговорення проходило через аналіз впливу відзначення пам»ятних дат і ювілеїв на формування історичної свідомості школярів (постанова Верховної Ради України «Про відзначення пам»ятних дат і ювілеїв у 2019 році («Голос України» №12(7018) за 19 січня 2019 року). В обговоренні взяли участь вчителі історії Вовчук Оксана Вікторівна (Корсівська ЗОШ І-ІІст.), Онищук Ольга Василівна (Лешнівська ЗОШІ-ІІІст.), Дмитрів Марія Петрівна (Шнирівська ЗОШ І-ІІІст.) та керівник Комарівської ЗОШ І-ІІст. Сич Надія Олександрівна.