Аудіювання як вид комунікативної діяльності
19 грудня 2019 року на базі ОЗ «Бродівська ЗОШ І – ІІІ ст.№3» відбулося РМО вчителів іноземних мов з теми «Аудіювання як вид комунікативної діяльності».
Про формування вмінь аудіювання через використання різних видів діяльності розповіла методист РМК І.Є.Глухенька. До дискусії щодо проблем та труднощів навчання слухання включилися вчителі: В.М.Фіщук ( Лучківської ЗОШ І – ІІ ст.) та Соловій О.І. ( Ясенівської ЗОШ І – ІІІ ст.). Практичне використання пісень та відео для навчання аудіювання на початковому етапі вивчення англійської мови учасники засідання відслідковували під час відкритого уроку “ Chrismas in the Air” в 3 класі пілотного освітнього закладу, який майстерно провела Т.П.Долинюк (ОЗ «Бродівська ЗОШ І – ІІІ ст.№3).
Велика скринька досвіду з формування вмінь аудіювання вразила Л.П.Приймак (вчитель ОЗ) та всіх присутніх, котрі зазначили перспективність діяльності педагога. До методичної скарбнички вчителів іноземних мов додали чимало цікавих прийомів у роботі із школярами НУШ методисти – консультанти видавництва MACMILLAN:п.Надія Каличак та п.Оксана Скібіцька. О.Б.Штелиха (вчитель ОЗ «Бродівська ЗОШ І – ІІІ ст.) охоче поділилася досвідом роботи із формування вмінь аудіювання, використовуючи новітні навчально – методичні посібники, що містять QR- код. Зважаючи на різдвяну тематику РМО, вчителі охоче ділилися планами на 2020 рік, котрі обов’язково здійсняться.