Інтегроване навчання в процесі вивчення зарубіжної літератури
15 листопада 2017 року у Бродівській ЗОШ І – ІІІ ст.№4 відбулося засідання творчо – координаційної групи вчителів зарубіжної літератури про ефективне використання інтегрованого навчання в процесі вивчення предмета.
Керівник групи Романюк В.М., вчитель зарубіжної літератури Боратинського НВК, розповіла присутнім про технологію інтегрованого навчання і поділилась власним досвідом роботи із вчителем музики при вивченні твору Е.Портер «Полліанна». Вчитель зарубіжної літератури Берлинської ЗОШ І – ІІІ ст. Нарок О.В. зазначила, що предмет вдало поєднується із багатьма іншими, а саме: українською літературою, художнім мистецтвом, історією, біологією та географією. Викладаючи трудове навчання на факультативному занятті, Оксана Василівна неодноразово виконувала ручні вироби до уроків зарубіжної літератури, тому охоче поділиться майстер – класом виконання паперової зірки до вивчення твору «Хлопчик – зірка» та «Маленький принц» на наступному засіданні. Мартинець І.В., вчитель зарубіжної літератури Голосковицького НВК, провівши інтегрований урок із вчителем української літератури закладу Штеюк О.Б. «Діалог душі природи у творчості Мацуо Басьо і Лесі Українки», надасть конспект уроку до майбутнього навчально – методичного посібника «Інтегроване навчання у вивченні зарубіжної літератури». Методист РМК, Глухенька І.Є., звернула увагу членів творчо – координаційної групи на вікові особливості учнів та можливості партнерства педагогів із старшокласниками, батьками дітей, фахівцями різних професій.