Використання проєктних робіт як методу розвитку комунікативних здібностей учнів під час інтегрованих занять
18 лютого 2020 року у Лучківській ЗОШ І-ІІст. методичне об’єднання «Використання проєктних робіт як методу розвитку комунікативних здібностей учнів під час інтегрованих занять» відбулося за участю вчителів англійської мови та історії Бродівського методичного освітнього кластеру.
У ході заняття: ранкове коло “Hello, Friends!”, інтегрований урок «Олімпійські ігри у Стародавній Греції /Olympic Games in Ancient Greece», ділова гра для педагогів з елементами тренінгу «Сучасному учневі – сучасний вчитель» та екскурсія у шкільний музей, яку провели переможці обласного етапу конкурсу екскурсоводів шкільних музеїв «Край, в якому я живу» .
Неординарний інтегрований урок провели вчителі: історії – Долинюк Наталія Ярославівна, англійської мови – Фіщук Василина Миколаївна та фізичної культури – Бенюк Борис Володимирович.
Підводили підсумки заняття методисти РМК. Глухенька Ірина Євгенівна висловила думку про цінність інтегрованого уроку англійською мовою; Сірко Лариса Василівна зосередила увагу учасників заняття на значимості проєктних робіт у навчальній діяльності; Дутчак Ірина Йосипівна поєднала античність із сучасністю з погляду фізичного виховання.