Навчальний діалог як метод формування вдумливого свідомого читача
05 лютого 2018 року відбулося міжшкільне методичне об’єднання вчителів зарубіжної літератури Підкамінського освітнього округу на базі Орихівчицького НВК з теми «Навчальний діалог як метод формування вдумливого свідомого читача».
Керівник округу, вчитель Наквашанської ЗОШ І – ІІІ ст. М.Б.Кнут надала присутнім інформацію про роботу за новим Державним стандартом. Вчитель Орихівчицького НВК М.І.Любунь у теоретичній частині засідання розповіла про використання буктрейлера як стратегії залучення до свідомого читання творів зарубіжної літератури. Чимало навчальних діалогів, робота в парах,рольові ігри, інсценізацій при вивченні твору у 5 класі Е.Портер «Полліанна» сприяли вдумливому та осмисленому сприйняттю теми відкритого уроку «Формування в учнів моральних цінностей. Щирість, мужність, оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста». Досвідчений педагог Марія Іванівна Любунь вміло поєднала різні види діяльності на уроці: інтерактивну методику («Мозковий штурм», «Асоціативне гроно»,«Обери позицію» із цікавими інтерв’ю, легендами, сенканами,поетичними та музичними паузами. Методист РМК І.Є. Глухенька звернула увагу педагогів на порівняльну характеристику героїв Полліанни та Тома Сойєра, котрі в зарубіжній літературі йдуть паралельно, на їх спільні й відмінні риси. Вчителі та учні засвоїли правила гри у «Радість» і винесли приємні враження про Полліанну, котра через століття стає прикладом щирості та нескінченного оптимізму для дітей і дорослих у ХХІ столітті.