A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Бродівської міської ради

Міжпредметні зв’язки на уроках математики, фізики та інформатики, як засіб формування ключових компетентностей учнів основної школи

Дата: 03.12.2018 16:18
Кількість переглядів: 914

Фото без опису28 листопада 2018 року в Немячівському НВК відбулося засідання Підкамінського МОК вчителів математики, фізики та інформатики з теми  «Міжпредметні зв’язки на уроках математики, фізики та інформатики, як засіб формування ключових компетентностей учнів основної школи».

Вчитель фізики Войтух Ольга Михайлівна поділилася досвідом роботи, а саме: проаналізувала роль міжпредметних зв’язків на уроках математики, фізики та інформатики, як засобу  формування ключових компетентностей учнів основної школи. 

А найефективнішою формою реалізації міжпредметних зв’язків при вивчені математики та фізики в школі є інтегровані уроки.

Учасники МОК отримали змогу побувати на такому уроці алгебри  в 8 класі «Степінь з цілим від’ємним показником. Властивості степеня», який провела вчитель математики Немячівського НВК Биць Василина Миколаївна.

Учасники методичного об’єднання та їх вихованці перенеслися в Різдвяну атмосферу, розв’язуючи задачі з математики та фізики і відновлюючи етапи святкування Різдва.

Здійснення міжпредметних зв'язків на уроках допомагає формуванню в учнів цілісного уявлення про явища природи , взаємозв'язків між ними. То ж робить знання практично більш значимими і застосовними.

Керівник МОК Табачук Катерина Степанівна, вчитель математики ОЗ «Підкамінська ЗОШ І-ІІІ ст.», зауважила ріст пізнавального інтересу учнів до предметів  через міжпредметні зв'язки, адже  вони стимулюють бажання отримати нові знання, зміцнюють інтерес до предмету, розширюють зацікавленість, заглиблюють знання, сприяють становленню інтересів професійного плану.

На завершення методист РМК Шелест Любов Степанівна відзначила, що успішна реалізація міжпредметних зв’язків – це узгодження в часі вивчення різних навчальних дисциплін з метою їх взаємної підтримки; обґрунтована послідовність у формуванні понять; єдність вимог до знань, умінь і навичок; використання при вивченні математики знань, одержаних при вивченні інших предметів; усунення невиправданого дублювання в змісті навчальних предметів; підготовку учнів до оволодіння сучасними технологіями.

 



« повернутися

Вхід для адміністратора