Історична компетентність – здатність учнів пізнавати минуле
15 листопада 2017 року у Боратинському ВНК вчителі історії та правознавства методичне засідання «Компетентнісний потенціал історії та правознавства» розпочали із обговорення завдань Нової української школи, які випливають із Закону України «Про освіту» («Голос України» №178-179 за 27 вересня 2017 року).
З доповіддю «Історична компетентність – здатність учнів пізнавати минуле» виступила вчитель історії Ясенівської ЗОШ І-ІІІст. Шоп»як Ольга Дмирівна. Урок історії у 5 класі «Історико-географічні регіони України та їх особливості» провів вчитель історії Боратинського НВК Савчук Андрій Ігорович. У ході заняття керівник методичного об»єднання вчителів історії та правознавства Ясенівського освітнього округу, директор та вчитель історії Пониквянської ЗОШ І-ІІІст. Боруцький Ігор Станіславович застосував аукціон педагогічних ідей. На реалізацію інтегрованих змістових ліній «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров»я» і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність» на уроках історії та правознавства наголосила у своєму виступі методист РМК відділу освіти Бродівської райдержадміністрації Сірко Лариса Василівна. Обміном досвіду роботи з піднятих питань ділилися за круглим столом. В обговоренні взяли участь вчителі історії Савонік Василь Максимович (Пониковицька ЗОШ І-ІІІст.), Скруха Богдан Дмитрович (Дуб»євський НВК). Учасники дискусії доводили, що навчання по змістових лініях реалізується через актуалізацію відповідних знаннєвих, діяльнісних і оцінно-ціннісних компонентів, творчу роботу при міжпредметнійметній орчу роботу при міжпредмкорчу роботу при міжпредмктній та внутрішньопредметніій інтеграції. х, діянісних і та внутрішньопредметніій інтеграції.