Технології розвитку критичного мислення на уроках математики
06 березня 2019 року в актовій залі райметодкабінету відбувся методичний практикум у форматі навчання – тренінгу з теми: “Технології розвитку критичного мислення на уроках математики”, який підготувала та вдало провела методист РМК Л.С.Шелест.
Учасниками заходу стали 28 вчителів математики закладів ЗСО району. Розпочався тренінг із вправи “Знайомство” («Професія, про яку я мріяла в дитинстві?») та із налаштування на позивний психологічний клімат у групі.
“Сучасна система освіти повинна бути побудована таким чином, щоб учні мали змогу через активне спілкування розвивати навички мислення та аналізу, вміння співставляти різні точки зору, різні позиції, формулювати і аргументувати власну точку зору, спираючись на знання фактів, законів, закономірностей науки, на власне спостереження, свій та чужий досвід” – з такого поняття розпочалась вправа “Мозкова атака”, яка є однією з прийомів розвитку критичного мислення.
Також учасники методичного практикуму розглянули застосування технології розвитку критичного мислення на основних етапах уроку. Далі в інтерактивному форматі педагоги демонстрували інтенсивність групової взаємодії, ділились особистим досвідом і професійними знаннями і вміннями з даної теми. Було розглянуто такі практичні прийоми розвитку критичного мислення на різних етапах уроків як: “Асоціативний кущ”, “Кластер”, “Дерево передбачень” (Дерево припущень), “Ромашка Блума” (Кубик Блума), «Сенквейн», “Лови помилку”, “Інсерт”, “Метод -прес”, “Плакат думок” та інші.
Власні відгуки про захід та побажання наступних зустрічей учасники залишили на плакаті думок.