A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Бродівської міської ради

Цікаво пройшов бінарний урок з математики, фізики та інформатики в Дуб’євському НВК

Дата: 14.03.2019 16:35
Кількість переглядів: 366

13 березня 2019 року в Дубєвському НВК відбулося засідання Ясенівського МОК вчителів математики, фізики та інформатики з теми  «Компетентнісний підхід у викладанні на уроках природничо-математичного циклу в ЗЗСО».

Компетентнісний підхід передбачає не засвоєння учнем окремих відірваних один від одного знань і вмінь, а оволодіння ними в комплексі. У зв'язку з цим змінюється підхід до відбору системи методів, форм і засобів навчання. Переваги набувають методи навчання, які здатні забезпечити оволодіння учнями відповідними компетенціями.

Основною метою реалізації компетентнісного підходу у навчанні предметів природничо-математичного циклу в основній школі є формування в учнів природничо-математичних компетенцій на рівні, достатньому для забезпечення життєдіяльності в сучасному світі, успішного володіння знаннями, забезпечення інтелектуального розвитку учнів, розвитку їх уваги, пам’яті, логіки, культури мислення та інтуїції. 

Учасники МОК, у практичній частині, на бінарному уроці математики та фізики в 7 класі «Лінійна функція. Функція математична модель фізичних процесів. Сили», який провели вчителі: Майковська Оксана Ярославівна та Романюк Наталя Миколаївна, мали змогу побачити шляхи розвитку ключових компетентностей, зокрема такої форми роботи, як бінарний урок.

Методист РМК Шелест Любов Степанівна зазначила актуальність впровадження компетентнісного підходу в практику роботи вчителів математики, фізики та інформатики. Вона розкрила основні аспекти методики проведення бінарного уроку. Форма проведення бінарного уроку захоплююча і нестандартна. Використання різних видів діяльності на уроці дає можливість учням підтримувати увагу на високому рівні, ведуть до осмислення і знаходження причинно-наслідкових зв'язків, до розвитку логіки, мислення, комунікативних здібностей. Бінарні уроки дають можливість самореалізовуватися у творчому процесі вчителю.

Такі уроки сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів, активному, емоційному сприйняттю ними нових знань, розвитку в них творчого, самостійного мислення. 

 

 



« повернутися

Вхід для адміністратора