A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Бродівської міської ради

Формування національної свідомості на уроках історії на основі краєзнавчих матеріалів

Дата: 03.12.2019 16:54
Кількість переглядів: 337

Фото без опису29 листопада 2019 року вчителі історії  Бродівського району, реалізуючи проблему «Формування національної свідомості на уроках історії на основі краєзнавчих матеріалів» здійснили виїзний семінар за маршрутом: м. Броди – м. Рогатин – с. Крилос – м. Галич – м. Броди.

Національний заповідник «Давній Галич» заліг у серце учасникам семінару комплексом пам'яток історії та культури стародавнього Галича та Галицько- Волинської держави ХІІ-ХІІІст. У сучасному Крилосі, де знаходиться більшість пам»яток, під керівництвом екскурсовода, побачили: залишки княжого Галича (XI–XIII ст.); фундаменти Успенського собору (ХІІ ст.) з місцем поховання князя Ярослава Осмомисла та каплицею Св. Василія (XV ст.); фундаменти Іллінської церкви (XII ст.); легендарну Княжу криницю (XII ст.); церкву Успіння Пресвятої Богородиці (XVI ст.); систему оборонних споруд з кількома рядами потужних валів.  Не вірилося нам , що майже тисяча літ минуло відтоді, як у стародавньому Крилосі творили власну історію, укладали союзи, писали літописи, будували церкви, розвивали ремесла, торгували, народжували дітей… Екскурсію м. Галич та м. Рогатин провів наш екскурсовод, науковий працівник Бродівського історико-краєзнавчого музею Корчак Андрій Михайлович. Не забутні враження залишилися і від пішого переходу через Дністер . Старий металевий міст через Дністер займає особливе місце серед артефактів археології, архітектури, історії і культури давнього Галича. Це одна з найцікавіших пам’яток інженерної думки початку XX століття, технічний проект якого створило в Кракові конструкторське бюро фабрики Е. Заліневського в 1900 році.

Організаторами заняття були вчителі історії: Романич Михайло Васильович (Суховільська ЗОШ І-ІІІст.) та Борячок Роман Володимирович (ОЗ «Підкамінська ЗОШ І-ІІІст.). Підсумовуючи побачене, вчителі історії будували плани на майбутнє. Думки розділилися, що вивчати швидше: історію Слобощанщини, чи вловлювати відмінність між лемками, бойками, гуцулами, подолянами та буковинцями…

 

 

 

 



« повернутися

Вхід для адміністратора