A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Бродівської міської ради

Міжпредметні зв’язки української мови мови та літератури і музичного мистецтва

Дата: 21.03.2019 17:00
Кількість переглядів: 318

Фото без опису20 березня 2019 року на базі Дубєвського НВК відбулося спільне засідання РМО вчителів української мови і літератури та музичного мистецтва «Міжпредметні звязки української мови мови та літератури і музичного мистецтва».

Розпочала семінар директор Дубєвського НВК, розповівши про новації, що відбуваються у цьому ЗЗСО. Під час теоретичного блоку  перед учителями-словесниками виступила методист РМК відділу освіти Людмила Володимирівна Заяць, розповівши, на що орієнтуватись сучасному словеснику, та окреслила особливості текстів нової природи та їх використання на інтегрованих уроках. Досвідом роботи з питання інтегрованих уроків поділилася Леся Романівна Демчук, голова районного методичного об’єднання вчителів української мови та літератури, яка зокрема розповіла про особливості інтегрованого уроку української мови та алгебри «Складнопідрядні речення. Математична прогресія».  Методист РМК відділу освіти Ірина Йосипівна Дутчак розповіла учителям музичного мистецтва про інтеграцію у навчанні. Про усну народну творчість у пісні і слові говорила голова районного методичного об’єднання вчителів музичного об’єднання Ірина Михайлівна Олійник, а вчитель Бродівської гімназії ім. Івана Труша Ірина Іванівна Корольчук провела майстер-клас «Ритми симфонічної музики». Далі учасники, об’єднавшись, відвідали інтегрований урок української літератури та музичного мистецтва у 9 класі «Роль народної пісні у творчості українських письменників», а також стали літературно-музичну світлицю з нагоди 70-ї річниці з дня народження  В.Івасюка «Недоспівана пісня». Урок та захід підготували і провели разом із своїми учнямипедагоги Дуб’євського НВК: учитель української мови і літератури Любов Ігорівна Козлінська та вчитель музичного мистецтва Наталя Петрівна Бручковська. Під час підбивання підсумків засідання усі педагоги наголосили на доцільності впровадження інтеграції в освітній процес.



« повернутися

Вхід для адміністратора