Використання арт-технологій у роботі з дітьми з особливими потребами
30 грудня 2017 року у Бродівській ЗОШ І-ІІІст. №4 відбувся районний семінар «Використання арт-технологій у роботі з дітьми з особливими потребами». Провели його педагогічні працівники названого навчального закладу: практичний психолог Немерко Ірина Ігорівна та соціальний педагог Лиховід Ольга Богданівна.
Розпочала роботу заступник директора з навчально-виховної роботи Ковальчук Ірина Лонгинівна. У своєму виступі вона розповіла про надбання навчального закладу у роботі з дітьми з особливими потребами, про історію написання проектів, їх результативність, про відкриття інклюзивних класів та успіхи на цій ділянці роботи. Провівши екскурсію у музей історії школи, поділилася її гордістю - досягненнями педагогічного та учнівського колективів. З повідомленням «Інклюзивне навчання як метод забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття якісної» виступила консультант-дефектолог районної психолого-медико-педагогічної консультації Супрун Оксана Василівна. Методист районного методичного кабінету Сірко Лариса Василівна зупинилася на нормативно-правовій базі інклюзивного навчання, на алгоритмі діяльності практичних психологів і соціальних педагогів в умовах інклюзивної освіти, навела приклади для наслідування всесвітньовідомих осіб з інвалідністю Делано Рузвельта, Стівена Гокінга та Ніка Вуйчича.
Під час заняття Немереко Ірина Ігорівна та Лиховід Ольга Богданівна доводили, що в арт-терапевтичній роботі може приймати участь кожна дитина, адже це не вимагає наявності здібностей до творчості; що арт-терапія допомагає встановлювати відносини між людьми, дозволяє пізнавати себе і навколишній світ; у художній творчості дитина з ООП втілює свої емоції, почуття, надії, страх, сумнів і конфлікти. Із великим захопленням учасники семінару працювали у групах, але найбільші враження були від проведених вправ у реабілітаційно-тренажерному залі навчального закладу.