Інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу
27 листопада 2019 року у Бродівській СЗОШ І-ІІІст. №2 відбулося засідання «Інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу».
У плані проведення районного семінару вчителів історії : «Інтеграція в освіті як інноваційне явище» - Сірко Лариса Василівна методист районного методичного кабінету, «Результативність впровадження наскрізних змістових ліній на уроках історії та правознавства » - Лесик Ігор Степанович, директор Бродівської СЗОШ І-ІІІст. №2, вчитель історії; з досвіду роботи «Розвиток критичного мислення на уроках історії. Робота з таблицями та схемами» - вчитель історії Бродівської СЗОШ І-ІІІст. №2 Матвєєва Людмила Олексіївна; інтегрований урок всесвітньої історії та інформатики у 10- Б класі. Урок (за темою з історії «Провідні держави світу у міжвоєнний період. Німеччина» та інформатики « Використання таблиць та діаграм у презентаціях» ) провели вчителі Мавєєва Людмила Олексіївна та Власік Руслана Богданівна. Майстер - клас «Хмарні технології в освітньому процесі» провела вчитель інформатики Власік Руслан Богданівна.
Круглий стіл за участю учасників семінару проходив під кутом зору реформування освіти. Інтеграція в освіті, цифровізація, як глобальне на національне явище, мають носити наскрізний характер - до такого висновку дійшли педагоги.