A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Бродівської міської ради

Формування загальнокультурних компетентностей через впровадження інтегрованого навчання

Дата: 13.12.2018 17:30
Кількість переглядів: 284

13 грудня 2018 року в ОЗ «Бродівська ЗОШ І – ІІІ ст.№4» відбулося засідання Бродівського методичного освітнього кластеру вчителів іноземних мов щодо формування загальнокультурних компетентностей через впровадження інтегрованого навчання.

Керівник методичного освітнього кластеру, вчитель ОЗ «Бродівська ЗОШ І – ІІІ ст.№3» О.Б. Штелиха розповіла про необхідність створення в учнів цілісної картини про процеси та явища в суспільстві засобами інтегрованого навчання. А.О.Губач, вчитель Бродівської СЗОШ І – ІІІ ст.№2, поділилася практичними порадами щодо планування інтегрованого уроку та способів взаємодії педагогів під час проведення бінарного уроку – форми інтегрованого заняття. Вчителі методичного кластеру побували на відкритому уроці З.Я.Лозової, котра на уроці з теми «Покупки» продемонструвала життєві компетентності школярів із впровадженням змістової лінії «фінансова грамотність та підприємливість». Учні спробували себе у ролі покупців і продавців,заощаджували та використовували мовленнєві зразки щодо  придбання товарів у продуктовому супермаркеті. Методист РМК І.Є.Глухенька звернула увагу педагогів на володінні учнями необхідної лексики для спілкування та порозуміння з іноземцями та важливості формування високоосвіченої особистості через використання форм інтегрованого навчання в сучасному освітньому середовищі. Наступне заняття відбувалось  в інтегрованому просторі двох навчальних дисциплін : англійської мови та української літератури. Темою уроку було вивчення творчості української поетеси Ліни Костенко та її твору «Кольорові миші». Взаємодіючи паритетно, педагоги навчального закладу М.В.Чернецька, вчитель іноземних мов, та А.В.Шуст, вчитель української мови та літератури, вміло подавали блоками навчальний матеріал. То ж учні невимушено переходили з іноземної мови на рідну мову, аналізуючи твір відомої поетеси, слухаючи біографічні відомості англійською мовою, декламуючи вірші обома мовами, граючи ігри, захищаючи героїню твору, не помітили, як швидко промайнув урок. На завершення засідання педагоги додали низку предметів, які можуть інтегруватися та відобразити тему уроку, і висловились  за проведення інтегрованих занять у своїх навчальних закладах.



« повернутися

Вхід для адміністратора