Розвиток критичного мислення учнів, в системі роботи вчителя через впровадження інформаційних технологій на уроках математики, фізики та інформатики
11 березня 2020 року в Гаї-Дітковецькому НВК відбулося засідання Пікамінського методичного освітнього кластеру вчителів математики, фізики та інформатики з теми «Розвиток критичного мислення учнів, в системі роботи вчителя через впровадження інформаційних технологій на уроках математики, фізики та інформатики».
Учасники заходу, у практичній частині, на уроці математики в 5 класі «Додавання і віднімання мішаних чисел», який провів вчитель Ковальчук Василь Михайлович, мали змогу побачити шляхи розвитку критичного мислення учнів на різних етапах уроку.
Досвідом роботи про переваги і перспективи розвитку критичного мислення учнів через впровадження інформаційних технологій поділилася Вихрист Галина Василівна, вчитель фізики, Курівчак Ольга Орестівна, вчитель математики та Тереховський Василь Юрійович, вчитель інформатики.
У практичній частині засідання вчителі створювали веб-квест «Задачі на розвиток критичного мислення». Методист РМК Шелест Любов Степанівна зазначила переваги розвитку критичного мислення учнів через впровадження ІКТ, зокрема: розширення і закріплення отриманих знань, підвищення творчого потенціалу учня, розвиток самостійного критичного мислення, формування ініціативної особистості, спрощення взаємодії «учитель-учень», поєднання традиційних методів навчання та онлайн навчання, розвиток навичок самостійної діяльності.
Саме тому першочерговим завданням вчителя має стати розуміння розвитку критичного мислення учнів і реалізація його у власній професійній діяльності.