Педагогіка партнерства, як ключовий компонент взаємодії вчителя та учнів
28 грудня 2023 року у нашому закладі проведено засідання педагогічної ради на тему : "Педагогіка партнерства, як ключовий компонент взаємодії вчителя та учнів."
Було визначено мету, правила, заслухано довідки про вивчення системи роботи педагогів, які атестуються у 2023-2024н.р., а саме - Лех Н.М., Решетняк І.В. Лех В.В.
Нетрадиційна форма проведення педради з використанням інтерактивних методів досягла своєї мети. В колективі панувала доброзичлива обстановка, педагоги з позитивними емоціями та враженнями переходили з однієї форми роботу на іншу.
Суть використання інтерактивних методів роботи на педраді в тому, що всі учасники залучені до процесу пізнання, формування висновків, створення певного результату, де кожен робив індивідуальний внесок, обмінювався знаннями, ідеями, способами діяльності.
Адже, учителі – це люди, на яких тримається реформа.
Протягом двохгодинного засідання мали можливість поспілкуватись, оцінити роботу педагогів, взяти участь у цікавих питаннях - відповідях , побудувати «Вавилонську вежу», оцінити один день іж життя Дмитрика,отримати побажання на наступний рік… Кажуть , що потрібно жити так, щоб кожен день надихав і тішив. Не обійшлося без релаксації.
Було і музичне вітання та спільна коляда, за що щиро дякуємо колективу школи та нашим захисникам. Звідки ж бере свої сили учитель, щоб одночасно бути вихователем і педагогом, артистом і скульптором, батьком і матір’ю, щоб бути творцем дитячих душ?
Кожен учитель має на це відповідь...
Багато почесних звань є в освітян. І все-таки, мабуть, найвище звання - улюблений учитель.
Станіславчицький заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів з дошкільним підрозділом імені Тимофія Бордуляка