Щоб краще зрозуміти дитину, слід думати, як вона, робити, як вона та поводитись відповідно
Щоб краще зрозуміти дитину, слід думати, як вона, робити, як вона та поводитись відповідно. Для чого? А як інакше працювати з учнями, якщо нічого не знаєш про них.
Сьогодні на педраді педагогічного колективу Білявецької гімназії з дошкільним підрозділом було проведено практичне заняття щодо доцільності нейропсихологічних вправ як у молодшій, так і в середній школах. Чи здогадувались ви, що ми використовуємо можливості нашого мозку лише на 80%? Продукувати нові ідеї, гарно запам'ятовувати нову інформацію, аналізувати та синтезувати події неможливо, якщо півкулі головного мозку "дезорієнтовані" та працюють неузгоджено.
Саме нейрогімнастика допомагає злагодити наші дії з думками, покращує концентрацію та увагу.
Відтак вам також варто спробувати (маленький ви чи дорослий) малювати одночасно двома руками, робити синхронно рухи, писати у повітрі теж обома руками тощо. Це цікаво, захопливо, а, головне, корисно!