A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Бродівської міської ради

Інтегровані змістові лінії у вивченні іноземних мов

Дата: 28.02.2020 16:46
Кількість переглядів: 563

27 лютого 2020 року на базі Шнирівської ЗОШ І-ІІІ ст. відбулося засідання  РМО вчителів іноземних мов з теми «Інтегровані змістові лінії у вивченні іноземних мов».

Заклад освіти відчинив гостинно двері для учасників семінару, які розпочали засідання із знайомства з історією села та школи. Тож, відвідавши зразковий музей школи, учителі району отримали змогу оглянути гарне освітнє середовище та побувати на відкритому інтегрованому уроці в 7 класі з теми «Ісаак Н’ютон. Сила тяжіння», який провели З.В.Русецька (вчитель англійської мови) і Н.С.Степчук (заступник директо з навчально-виховної роботи, вчитель фізики). У теоретичній частині методист РМК І.Є.Глухенька звернула увагу на інтегровані змістові лінії у вивченні іноземної мови та орієнтовні способи їх реалізації. Методист РМК Л.С.Шелест, проаналізувавши діяльність педагогів-партнерів із школярами, зазначила, що  з точки зору фізики  4 змістові лінії були впроваджені під час вивчення  теми, і, завдячуючи творчій взаємодії вчителів, урок став успішним.   Л.О.Пришко, вчитель іноземної мови Лешнівської ЗОШ І-ІІІ ст., доповідаючи про «Нестандартні уроки як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів при вивченні іноземних мов», провела паралель із відвіданим уроком, що був зразком нестандартного підходу до моделювання й реалізації уроку Зоряною Володимирівною та Надією Степанівною. Досвідом роботи поділилась вчитель англійської мови Берлинської ЗОШ І-ІІІ ст. М.Й.Тимчишин, продемонструвавши  презентацію «Розвиток лінгвістичної компетенції шляхом впровадження інноваційних технологій». Методикою проведення інтегрованих занять поділились: М.В.Серватнюк, вчитель Дуб’євського НВК, В.М.Фіщук, вчитель Лучківської ЗОШ І-ІІ ст., Н.Ю.Дзьоба, вчитель Підгорецького НВК, О.В.Фещук, вчитель Гаївського НВК та М.А.Мартинюк, вчитель Голосковицького НВК, зазначаючи, що співпраця педагогів  у сучасному освітньому процесі – запорука успіху кожного загальноосвітнього закладу.



« повернутися

Вхід для адміністратора