A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Бродівської міської ради

Роль методу проектів у формуванні громадянських компетенцій під час освітнього процесу

Дата: 11.12.2019 19:46
Кількість переглядів: 318

11 грудня  2019 року в актовій залі відділу освіти Бродівської РДА  відбулося засідання районного методичного об’єднання  вчителів історії «Роль методу проектів у формуванні громадянських компетенцій під час освітнього процесу».

Теоретичну частину засідання «Концепція розвитку громадянської освіти в Україні», яка випливає із розпорядження Кабінету Міністрів України від 03 жовтня 2018 року (№710),  представила методист районного методичного кабінету Сірко  Лариса  Василівна. Вона  також ж  акцентувала увагу на методичних рекомендаціях щодо формування соціальної та громадянської компетентності учнів на уроках історії, правознавства та громадянської освіти. Вчитель історії Пониковицької ЗОШ І-ІІІ ст. Савонік Василь Максимович, представляючи «Роль методу проектів у формуванні громадянських компетенцій під час освітнього процесу», розкрив правовий статус політичних партій, їх роль  в розвитку демократії  та  вплив на формування громадянського суспільства в Україні. Про вплив громади на вирішенні проблем показала на прикладі діяльності шкільного самоврядування у Пониковицькій ЗОШ І-ІІІ ст. соціальний педагог цього ж освітнього закладу Мудрик Уляна Володимирівна. Вчитель історії ОЗ «Бродівська ЗОШ І-ІІІ ст. №3» Голіновська Галина Богданівна презентувала доробок «Використання проектних  технологій на уроках історії, правознавства та громадянської освіти».

Директор історико-культурного заповідника  Шелеп  Володимир Михайлович та його заступник Филипчук Андрій Михайлович    обгрунтовували проект «ЗД Модель Давнього Пліснеська», який реалізується у рамках програми «Створюємо інноваційний культурний продукт» за сприяння Українського культурного фонду. У ході виступів презентовано окремі елементи візуалізації оборонної та житлової архітектури Пліснеська у ІХ–ХІІІ ст. Ознайомили і зі збірником наукових праць «Пліснеські старожитності».

Підсумком заняття стали слова вчителя громадянської освіти Пониквянської ЗОШ І-ІІІ ст. Боруцького  Ігоря Станіславовича, що  все ж таки є доречним   участь учнів у соціальних проектах. Ця робота виступає як модель практичного застосування набутих учнями громадянознавчих знань і вмінь; проекти сприяють  мотивації й активізації громадянської активності школярів, формуванню досвіду громадянської позиції. У ході заняття були роздані методичні матеріали. 



« повернутися

Вхід для адміністратора