A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Бродівської міської ради

Новини відділу освіти Бродівської міської ради

До уваги освітян!

Педагогам Львівщини пропонують пройти навчання з мінної небезпеки на спеціальній онлайн платформі Громадською організацією «Асоціація саперів України» за підтримки МОН у 2020 та 2021 роках було реалізовано пілотний проєкт з навчання педагогів Дніпропетровської, Донецької, Луганської областей та міста Києва на спеціальній онлайн платформі з питань мінної небезпеки (Explosive Ordnance Risk Education – EORE).? Враховуючи широкомасштабну війну російських окупаційних військ на всій території України, МОН вбачає за доцільне проходження зазначеного навчання педагогами з усіх регіонів України. В подальшому набуті знання і навички педагогів з мінної небезпеки дозволять їм проводити інформаційні заняття з безпекових питань для аудиторії різних вікових категорій, насамперед для учнів закладів загальної середньої освіти.  Курс розрахований на 30 годин онлайн навчання. Слухачеві потрібно зареєструватись за покликанням: https://eoreplatform.web.app/signup та у зручний для себе час пройти онлайн курс навчання. Підтвердження аккаунтів відбувається протягом доби. Усі педагоги, які успішно пройдуть зазначений курс навчання, отримають відповідний сертифікат (генерується автоматично) та зможуть завантажити в особистому кабінеті необхідну навчально-методичну літературу (в електронному вигляді). Загальна кількість учасників онлайн навчання не обмежена. Контактна особа від Асоціації - Чуткий Сергій Іванович, член правління організації E-mail: ua.deminers@gmail.com.

15:07 05.04.2022

Як оцінювати учнів під час війни

Державна служба якості освіти у співпраці з ініціативою “Система забезпечення якості освіти”, що впроваджується в межах проєкту “Супровід урядових реформ в Україні” (SURGe), та командою підтримки реформ МОН склала рекомендації, як оцінювати учнівство в умовах війни. Зокрема, попри війну, пишуть у держслужбі, лишаються два основних різновиди оцінювання: формувальне (надання усного (переважно) та письмового зворотного зв’язку, індивідуальні та групові консультації для допомоги у виправленні типових помилок, надання порад щодо подальшого навчання); підсумкове. Його служба якості освіти пропонує трансформувати: не проводити підсумкових контрольних робіт через стрес в учнівства, а здійснювати його на підставі поточного оцінювання (за результатами тестів на електронних платформах та інших способів перевірки результатів навчання). Рішення про зменшення або скасування кількості контрольних робіт може ухвалити педагогічна рада школи. Також для учнів, які опинилися в зоні активних бойових дій, зазнали фізичних або психологічних травм, не мали доступу до навчальних матеріалів тощо підсумкове річне оцінювання можна провести за результатами підсумкового оцінювання за перший семестр. Для учнів, які після евакуації із зони бойових дій навчалися в інших школах (в Україні або за кордоном), річне оцінювання здійснюється перезарахуванням оцінок (за їх наявності). Школам, у яких почали навчатися діти серед внутрішньо переміщених осіб, на кінець навчання рекомендують підготувати супровідний лист для кожної дитини. Це допоможе мінімізувати потенційні навчальні втрати в дітей, які через війну були змушені навчатися не у своїх школах. У супровідному листі треба вказати: назву школи, у якій дитина навчалася, та термін навчання (з… до…); форми навчання (очна, дистанційна, змішана); теми з предметів, які дитина вивчала, поточні / підсумкові оцінки (якщо були); характер соціально-психологічної допомоги (якщо була); рекомендації щодо подальшої роботи з дитиною (за наявності). Такий лист дасть змогу перезарахувати оцінки учням у закладах освіти, в яких вони навчалися раніше, та організувати його продовження. Автори рекомендацій запропонували орієнтовну форму такого супровідного листа. Окрім того, за бажання внутрішньо переміщених учнів та їхніх батьків учень може вести “Щоденник навчання”, у якому записуватиме вивчені теми, різновиди діяльності, які він / вона виконував/-ла (проєкти, вправи, ігри, досліди тощо), прочитані книжки. Такий щоденник не потрібно оцінювати, а класний керівник може лише порадити учню, як організувати таку роботу. “Щоденник навчання” також може стати в пригоді класному керівнику під час складання супровідного листа. Проте, наголошують у ДСЯО, у жодному разі вчитель не має дорікати учню за відсутність такого щоденника й наполягати на його веденні. Нагадаємо, МОН запропонувало, як цьогоріч провести вступ у виші. Серед пропозицій – мотиваційні листи, співбесіди й мультидисциплінарний тест. Також потенційним цьогорічним вступникам у будь-якому разі потрібно зареєструватися на ЗНО.

16:10 01.04.2022

Підтримка дітей: поради для вчителів

Вчителі відіграють важливу роль у профілактиці та зменшенні травматичного стресу в дітей, бо є тими дорослими, яких вони поважають і до яких прислуховуються. Фахівці Телеграм-каналу «Підтримай дитину», який заснований педагогами та дитячими психологами за підтримки МОН, продовжують створювати прості рекомендації, які допоможуть підтримати дітей у складні часи, а також поради для вчителів.  На каналі вже близько 8,8 тис. підписників, для яких щодня публікуються аудіоказки, словесні ігри, завдання для артикуляційної гімнастики та інші корисні матеріали. Канал забезпечує постійну онлайн-комунікацію – підписники можуть поставити запитання під матеріалами та отримати відповіді від фахівців. На каналі публікуються малюнки, вірші, які надходять від дітей і батьків, нещодавно одну з казок розповів захисник України. Телеграм-канал «Підтримай дитину» має Instagram-сторінку, а відео від вчителів доступні на Youtube-каналі.  Під час підготовки матеріалів увага приділяється доступності контента для використання в складних умовах, адже зараз вкрай необхідно мати такі матеріали під рукою, які не потребують використання іграшок або спеціальних дидактичних матеріалів.  Нагадаємо, Асоціація психологів Португалії презентувала посібник «Розмови про війну» для батьків і опікунів дітей.

13:33 01.04.2022

Учитель року - 2022

ПРО ПЕРЕНЕСЕННЯ ДРУГОГО ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2022»

13:26 01.04.2022

Вхід для адміністратора